.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار بدون کارمند !
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر بیش از 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود ...
شهردار بدون کارمند !

 به گفته شهردار گتاب بعد از گذشت يك سال از تأسيس شهرداري در اين شهر، اين شهر هنوز به تنهايي اداره مي‌شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  ، قاسم دابويان افزود: به دليل نداشتن پرسنل در شهرداري گتاب ساخت و سازهاي غير مجاز در اين شهر شدت گرفته است.
وي اظهار داشت: در طول يك سال گذشته مكاتبات زيادي با سازمان شهرداري ها انجام شد تا مجوز جذب نيرو را به اين شهرداري بدهند اما متاسفانه تاكنون اين مجوز براي شهر گتاب صادر نشده است.
شهردار گتاب افزود: شهرداري گتاب تنها در روز سه شنبه هر هفته با گرفتن نيروهاي كمكي از شهرداري بخش‌هاي بابل به حل و فصل مشكلات مردم در اين بخش مي‌پردازد و صف‌هاي طولاني مردم در روزهاي سه شنبه در اين مكان نامناسب است.
شهردار و تنها پرسنل شهرداري گتاب خاطرنشان كرد: ساخت و ساز هاي غير مجاز نيز به دليل عدم داشتن نيرو در حال شدت است و كسي نيست تا از طريق قانوني جلوي اين ساخت و سازهاي بي‌رويه را بگيرد.
وي بيان كرد: در حال حاضر شهردار گتاب همانند نيروهاي كارگري در سطح شهر كار كرده و كليه كارهاي امور اداري، وصول چك، دريافت عوارض و پيگيري مصوبات شوراي شهر را شخصاً انجام مي‌دهد.
گزارش خبرنگار فارس نيز حاكي است درب‌هاي بسته واحد هاي اداري شهرداري و عدم مراجعه نشان از خالي بودن پرسنل كاري در محيط است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 آذر 1386
اقای محترم کدوم شهر و کدوم شهردار منظور شما از شهر چیه؟ ایا فقط داشتن جمعیت برای شهر بودن کافیه؟ بخش گتاب چه امکاناتی داره که شده شهر؟ شما گتاب و گلوگاه بندپی را با دیگر شهر مازندران مقایسه کنید بعد روی این دو تا روستای محروم اسم شهر را بگذارید وقتی فقر و نداری در این دوتا بخش بیداد می کند ایا می شود گفت گتاب و گلوگاه شهر هستند شما را به خدا قسم تصاویر از گتاب و گلوگاه چاپ کنید تا دیگران قضاوت کنند که گتاب و گلوگاه شهر هستند یا نه؟ اقای دابوییان شما اول مشکل چهر شنبه بازار گتاب را حل کن که دقیقا در کنار جاده اصلی تشکیل می شود و باعث بروز تصادفات زیاد و ترافیک می شودرا حل کن بعد بقیه.... اقای دابوییان شهر دار گتاب و اقای علی اکبر فیروز جائیان شهر دار گلوگاه بخش بندپی شرقی خواهشا ملت را سر کار نذارید . خدا را خوش نمیاد که مردم بدبخت و مظلوم روستایی را سر کار بذارین و به انها بگویید شما دیگر روستایی نیستید شما دیگر شهری شده اید. اخه کدوم شهر و شهر نشینی؟ وقتی یه نفر برای بیست لیتر نفت باید هزار و یک مشکل داشته باشد ان وقت به ان بنده خدا می گویند تو شهری هستی؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.